comidolega | e-blogi.pl
_blog comidolega
Kulki z pieczarką i jajkiem 2018-09-20

Dzisiaj przedstawiam przepis na łatwy obiad, który można przygotować w pół godziny


Składniki:


10 pieczarek (ilość zależy też od ich wielkości)


3 ugotowane jajka + 2 surowe


1 łyżka bułki tartej + do panierki


olej


ugotowana marchewka


koperek


pieprz


sól


Ugotować jajka. Po ugotowaniu rozgnieść je w miseczce. Dodać pokrojoną w kostkę marchewkę, 1 surowe jajko, koperek, 1 łyżkę bułki tartej, sól i pieprz. 


Wyrobić masę. Odciąć ogonki z pieczarek.


Następnie nafaszerować pieczarki masą i „okleić” wkoło formując kulkę. Panierować w jajku i bułce tartej, a później smażyć.


Kuleczki można podawać z ziemniakami albo ryżem i surówką.


Oto moja propozycja podania



Przeczytaj więcej tutaj


Toksyny w jedzeniu 2018-09-14

Również spożywane jedzenie może zawierać toksyny, które są szkodliwe dla naszego organizmu. Nowoczesne gospodarstwa aby wyhodować piękne okazy owoców i warzyw używają szkodliwych pestycydów i innych substancji chemicznych do wzrostu naszej żywności, które są toksyczne dla naszego organizmu. Nasza żywność  również zawiera mniej witamin i innych niezbędnych żywienia nasz organizm potrzebuje do utrzymania dobrego zdrowia. Nasz zwyczaj jedzenia niezdrowych rzeczy typu: fast foody, napoje gazowane, przetworzonej żywności służy gromadzeniu się toksyn w naszym organizmie. Konsumpcja alkoholu i dymu papierosowego jest kolejnym źródłem toksyn, które dostarczamy z zewnątrz. Jeśli zmniejszymy ilość wypalonych papierosów lub najlepiej rzucimy palenie,  ograniczymy wdychanie dymu z papierosów,zmniejszymy ilość wypijanego alkoholu to tak samo zmniejszymy ilość toksyn, którą dostarczamy w ten sposób do organizmu.



Na czym polegają fazy diety Dunkana 2018-09-13

Jeśli myślimy o tym, że dieta Dukana jest dla nas odpowiednia, to powinniśmy najpierw dokładnie ją poznać, zanim rzeczywiście wdrożymy ją do swojego życia. Najważniejsze w tej metodzie odchudzania są kolejne fazy, które mają swój określony cel. Pierwsza z nich jest najbardziej uderzeniowa. Jest to faza ataku, kiedy nasz organizm doznaje swoistego szoku z powodu dostarczania tylko i wyłącznie produktów wysokobiałkowych. Niektórzy ludzie źle się czują w ciągu tych kilku dni i rezygnują z całej diety. Ważne jest to, aby obserwować swój organizm. Możemy wtedy spożywać tylko i wyłącznie chude mięso oraz niskot łuszczowy nabiał. Kolejnym etapem jest faza naprzemienna, która polega na tym, że np. 2 dni stosujemy zasady cechujące pierwszą fazę, a w kolejnych dwóch dniach dołączamy do swojego jadłospisu warzywa, np. pomidory, ogórki czy rzodkiewkę. Jest to mniej restrykcyjna faza, którą utrzymujemy aż do osiągnięcia swojej wymarzonej masy ciała. Kolejno, mamy fazę utrwalenia, w której spożywamy produkty białkowe, warzywa oraz chleb pełnoziarnisty i ser żółty, które dodatkowo dołączamy właśnie na tym etapie. Stosujemy ją przez czas zależny od tego, ile kilogramów straciliśmy wcześniej. Finalna faza jest właściwie kontynuacją tych nawyków żywieniowych z zachowaniem zdrowego rozsądku w trakcie jedzenia. Warto zapoznać przepisy diety Dukana



Ruch to zdrowie! 2018-09-11

Nie ukrywajmy, najlepsze diety nie będą tak skuteczne, jeśli nie połączymy ich z ćwiczeniami fizycznymi. To ruch sprawia, że nadmiar kilogramów jest spalany. Natomiast skuteczna dieta ma za zadanie ograniczyć kaloryczność posiłków i „podrasować” przemianę materii. Godzinny, wolny bieg będzie dobrym uzupełnieniem diety, a do tego dotlenimy organizm, który z pewnością odczuje to dobroczynnie. Początkowo nie trzeba przesadzać z ćwiczeniami. Dajmy sobie czas na dostosowanie się do diety i ćwiczeń. Łatwo jest przeforsować się w sytuacji, gdy na co dzień mamy siedzącą pracę. Taki nagły wysiłek może niekorzystnie wpłynąć na nasze kolana czy inne stawy. Dlatego zaczynajmy od półgodzinnego szybkiego marszu przez pierwsze dni, a później włączmy bieg. Dobrym pomysłem jest zrezygnowanie z windy na rzecz schodów. Wolne wchodzenie po schodach doskonale usprawnia mięśnie pośladków, ud i łydek. Dodatkowo wyrabia tzw. formę.



e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]